jump to navigation

Postat pe 10.07.2009! Noiembrie 1, 2010

Posted by lumealuiteo in Uncategorized.
trackback

La ultima grădiniţă de acasă am avut la activitate identificarea acţiunilor care se realizează cu anumite obiecte, între care am pus şi dintre cele ale căror acţiuni nu erau cunoscute de Teo.
Am avut surpriza să constatăm că nu toţi copiii ştiau fie denumirile, dar ştiau acţiunile care se realizează, fie nu ştiau ce „se face” cu respectivul obiect. Data viitoare vom mai relua pentru o parte dintre obiecte, ale căror acţiuni şi chiar denumiri Teo nu le cunoaşte.
În partea a doua a grădiniţei am cântat … în prima fază am ascultat cântecul „Bate vântul frunzele” de pe caseta „Cutiţa muzicală”, după care am fredonat fără fondul muzical (la a doua repetare Teo a fost foarte dezinvolt şi i-am dat numai lui şansa să ne cânte); următoarea etapă a fost aceea de a efectua mişcările cerute de melodie (vântul, morişca, frământatul plăcintelor, tăiatul la rindea, adunatul surcelelor, datul la pui, căţăratul în copac, etc.). Toate acestea au implicat mişcări de motricitate chiar şi fină, din degetele de la mâini, capitol la care Teo nu stă foarte bine … . Ultima etapă le-a reunit pe toate celelalte, adică am cântat cu fondul muzical şi am executat şi mişcările şi … pentru că a avut „cerere la public” am repetat-o încă o dată.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

